zondag, mei 03, 2009

Na een weekje uitblazen

Na een weekje uitblazen en uitwaaien aan de zee begin ik morgen met veel energie aan een drukke week met veel vergaderingen. Ik zie echt niet op tegen vergaderingen. Integendeel ik doe het graag. Maandagvoormiddag begin ik met het college van burgemeester en schepenen en daarna ben ik vertrokken voor intern overleg stedenbouw, overleg met handelaars van het centrum Bierbeek, vergadering rond een bouwaanvraag met aanvrager en bezwaarindiener,overleg met technisch adviseur woonbeleid, vergadering rond de oude melkerij, directiecomitee Ecowerf, spreekuur, infoavond rond structuurplan Oud-Heverlee, interview met student rond ons beleid, stuurgroep woonbeleid, inspraakvergadering met de inwoners van Krijkelberg, CD&V-bestuursvergadering, evaluatie start DifTar, gemeenteraad, huwelijk, plenaire vergadering rond de ontwikkeling van Salve Mater, college van maandag 11 mei voorbereiden, zitdag en dan zijn we zaterdagmiddag. In de namiddag naar een familiefeest. Zondag naar het voetbal en mijn week zit erop.