dinsdag, maart 17, 2009

Over mijn blog

Sinds 22 februari ben ik begonnen met een persoonlijke blog. Het is geen blog van de CD&V of de gemeente maar van mij persoonlijk.

Van de tot vandaag geplaatste 31 berichtjes heb ik eenmaal verwezen naar de open vld hun desinformatieblad vol met halve waarheden en hele leugens. Ik moet daar nog geen half woord van terugnemen. Een tweede maal heb ik in het algemeen verwezen naar de criticasters waar geen mens iets aan heeft. Wie dit schoentje past, trekt het aan.

Blijkbaar is mijn blog in het verkeerde keelgat geschoten van de open vld dat ze er zelfs een persbericht voor over hebben waarin ze mij allerlei fraais toedichten. Als de bal spelen niet lukt, gaat men nu blijkbaar de man spelen. Maar ook dat gaat niet lukken want ze krijgen mij niet onderuit.

Ik ga mijn blog niet besteden aan de open vld. Ik ga het debat aan tijdens de gemeenteraad waar het moet gevoerd worden en als de open vld mij uitnodigt, zal ik graag met hen in debat gaan.