vrijdag, november 13, 2009

Week van de smaak: De burgemeester kookt

In het kader van de week van de smaak heeft de cultuurcoƶrdinator mij gestrikt voor de rubriek: de burgemeester kookt. Erg vind ik dat niet. Ik kook graag, alleen doe ik het niet veel zegt mijn vrouw. En bovendien hou ik van een uitdaging.

Tijdens de laatste gemeenteraad heb ik een oproep gedaan naar de mannelijke gemeenteraadsleden om mij te komen assisteren. Ik ben benieuwd hoeveel 'nieuwe mannen' er komen opdagen.

In Bierbeek wordt het dan 'DE NIEUWE MANNEN UIT DE GEMEENTERAAD KOKEN VOOR U'.

Om getuige te zijn van onze kookkunst moet u woensdag 18 november naar de tent op het dorpsplein in Bierbeek-centrum komen. Vanaf 21.15 u staat er aangekondigd, maar een uurtje vroeger moeten wij u al kunnen bedienen.

Wij trakteren alle inwoners op een eigen creatie met producten van eigen bodem en Faire Trade . Kom gratis proeven van het 'Bierbeeks Herfsthapje'. Een BH-tje voor de kenners.